Thursday, March 14, 2013

moments

fuuuuuuhhh fuhhhhhhhh *tiup habuk*
hehe.

hai! 
pejam celik pejam celik, hampir berakhirnya sem 2 ni....
seriusly sekejap gila rasa...macam baru je masuk uitmpp ni...
banyak pahit manis sem 2 yg telah ku tempuhi n itulah realiti kehidupan kita sebagai seorang pelajar ye. pahit2 tu kita lupakan k, dan semoga ia terkubur menjadi pengajaran.

ok ok sepanjang sem 2 ni aku rajin jugak laa pergi event kelab-kelab...
dengar bunyi cam best sket nak pergi..hahaha suko ang perabih duit en..
tade laa...just timba pengalaman...release stress...
hidup ni mesti kena ada pengalaman baru terjadinya kenangan. :) rite ?

cameron highland










trip ni anjuran english club...fuhh best gila wa cakap sama lu... 3 hari 2 malam..  hehe rindu cameron kot..
hari 1st ktorang sampai2 je, gy pasa malam kat situ...sejuk gilaa memalam :)
2nd day, jungle tracking , taman mardi n mlm pulak bbq...
3rd day, pergi ladang teh, ladang strawbery dan lain2~
thanks to adlia kerana mengajak. haha n dapat kenal ngn bdk2 english club sume sporting gilaa :)


pantai merdeka, kedah









ini pulak trip pergi pantai merdeka..kat kedah..anjuran kelab softball.. 2 hari 1 malam.
time ni pun best...1st time jejak kedah..haha kesian betul aku nih.... :p


run for humanity, uitm shah alam








alaaa tak banyak gamba laa...ini pulak time ktorang gy uitm shah alam..2 hari 1 malam..
ada event run for humanity.. puas kot aku berjaya lari 6km...6km woo kurus gua satu hari..
hahaha. :)
ijaa dapat jumpa husband dia time ni..ececey untung ar~


site visit gua tambun, perak










haaa...nampak tak reramai pakai jaket fakulti tu....time ni ktorang gy site visit...for geology..
melihat alam semulajadi di kwsn gua tambun... aku mmg pantang sket tmpat2 camni...
nanti nak ajak ah pengakap buat caving kat sini...nak? hihi


kem ulu kenas, perak

















okey time ni syiok gilaa kem appreatiation of mother nature anjuran kelab archery..
3 hari 2 malam...aktiviti explorace, mandi sungai, bbq, dart belon, jungle tracking, mandi sungai mandi sungai n mandi sungai..hee :)
btw, bdk2 archery, korang best. thanks buat gua pecah perut. haha

okey la sampai disini sahaja enteri sy kali ini...bye2~ 
















































No comments:

Post a Comment