Thursday, January 17, 2013

hai !


assalamualaikum n hai :) *lelambai*

ehem.
tetiba rindu nak menaip menaip dan menaip...kenapa? sbb twitter saya sudah selamat di deactivate dan terkubur..haha. k, selepas setahun laman sosial itu berkhidmat dgn saya, maka sudah tiba masanya saya meninggalkan ia. tipu ar kalau kata aku tak rasa pape. dah la tiba2 kot aku delete. rutin harian tu..
tp kadang aku sedar aku addicted gila sampai rasa takley miss. pagi,tgh hari, ptg ,mlm,after kelas, taksah tak bukak twitter. ini tak boleh jadi. hal ini juga membuatkan aku rasa buang masa yang teramat dan org sekeliling dan org text terabai. sorry. parah ni. maka dengan itu selamat tinggal my lovely acc :')


ok tutup cerita.

tarik nafas...
sem dua.....sem dua.. ada apa dgn sem dua ? mungkin kwn2 terdekat aku nampak aku lain sket sem dua ni kan...mungkin nampak aku ni menjadi lebih pendiam or aku mmg pendiam,? mungkin aku nampak cam tak hepi or aku ni mmg muka tade perasaan ? actly ada beberapa spoil time sem ni yang aku kena tempuhi so membuatkan aku tak se happy last sem. aku try nak bajet happy so hope nampak lah menjadinye. tp aku tahu muka aku ni tak boleh nak hide perasaan spoil itu. haishh aku mmg mcm ni kan.
nasib masing2 manusia lain2...so nabilah, go on ur life k. chill :)

tak faham sudah :p
hehe bye.





No comments:

Post a Comment