Sunday, March 11, 2012

yesterday :)


hye!
semalam taksempat nak update blog . huhuhu
its0key update hari ni jelaa :) 

ehem ehem..
hahaha smlm tade la mnde sgt cuma keluar jugak aku dari rumah selepas sekian lama
terperap kat rumah selepas selama seminggu aku bergelar 'pengusaha anggur berjaya'.
hee~


hahaha sadis gila gamba ni wehh "______"

hmm..smlm aku gy perjumpaan kelana pengakap kat skola hijau nuu . haha so sblum tuu aku gy rumah nawal dulu naik teksi cina.hahaha perlu ke aku cerita ? cuma nak mention sbnrnye wa dah lama tabik woo
sama itu org cina bekerja. dorang kasi layanan nice gilaa ohh . org melayu ? jgn harap . bape percent je cmtuu. haishh . thatz why laa org cina lagi maju woo ! thanks uncle ^^

after that ktorang gy perjumpaan nuu . hahaha dok pecah perut la gelak
cam ntah pape jee :D then dapet nii


lencana pengakap kelana :)

hahahaa k,abaikan "_______" takbajet pun saje jee :D HAHAHHAA
yeahh lpas perjumpaan tuu mmg aku lapar gilaa la tak lunch lagi padahal dah pukul 4 ptg . wuuuu :'(
so ape lagi..serbu NZ...hihihi


akhirnyaaa :) 
hihi suko suko ^^ tapi aku mintak paling tinggi but tinggi stakat ni jelaa mamak uhh kasi
*hampo eden !

hahahha (Y) yeahh
sbnrnye wa makan roti bom sbb kalau nak oder megi goreng kang kena perli ngn mereka . waa~
yelaa hari tuu kan eden pernah post sal keburukan mkn megi tuu :'( sobsob
*yg tinggi menggunung ni kongsi ramai2 laa bukan wa sorang!. hahaha 

okeyy then, malam pulak keluar lagi :) tapi gy rumah cousin jelaa ada
bbq . hihi . WHY HIDUP AKU NI PENUH NGN MAKANAN ?? hahaha takpee redha -.-

ala..takde gamba ngn bbq laa . ngn cousin adaaaa ^^


hihi sayaaaaaaaaaang korang ^^
lama tak jumpa kaan ?

okey dah penat menaip sampai sini jelaa . k baiiiii ! 

No comments:

Post a Comment