Sunday, March 18, 2012

kem vigil kelana bersekutu gombak 2012 :)



:)
ehem ehem..seperti tajuk di atas, pada 17&18 march yang lalu telah berlangsungnya
event itu..
dengan ini , saya mengisytiharkan , kami berkelana :)


hahahhaa nampak aku tak ^^ if taknampak,klick je gamba tu..


k finee..aku sorang je lelaki paling hensem kat sini . haha kami kelana c pengakap gombak :)

yeahh malam vigil paling best..kena "kuyup" jirus ngn abg ipan . then
gelak2 mcm gilaa :D


campfire ! aku tak tido langsung ohh . sbb khemah perempuan ada dak laki
tido..suke hati je =="
then balik rumah , aku ganti tido tuu dengan jayanya :)


kawan baru :) nama dia rosnadia..comel kaan ? dia ni kelana G n 
dia dah king~ okey jelouss.. hm perempuan mmg 
pupus ohh kat kem ni. only 5 daripada 30 peserta vigil..terbaik lahh
haihh . 


7.00 am. - perkara paling aku rindu nak buat : baring dalam
khemah,bukak pintu khemah tuu then pandang atas tgk suasana hutan.
aku suka buat tiap kali gy kem :) 

*okey aku rindu kem . sekian terima kasih..





1 comment: